BACK ON TRACK

 
Nu har det varit en lång tid från när jag tog tid och har satt mig framför datorn och bloggat . Men nu ska det bli ändring på det! (hur många gånger har inte jag sagt det?).
Har jag inte varit med kompisar så har jag haft plugg att göra, har jag inte det så har jag haft en tv och en väldigt jobbig skön soffa. Men nu när blogg appen har uppdateras och man kan göra tidinställda inlägg så har jag väll inte så mycket mer att skylla på..
På den här tiden när jag har bloggat så skjut dåligt så har jag ändå vissa dagar känt kliandet i fingrarna och kommit på en del ideer att blogga om så nu för hoppnigsvis så kommer jag blogga så mycket jag kan. :)
 
Btw, en ny blogg design kanske kommer upp snart också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0