Soooommar <3 || vardag.

åååh fyfan va skönt! Nu har äntligen sommarn börjat synas, blommorna växer, solen skinner, ljusare dagar åh va häääääärligt! Idag var jag med Tilde på stan igen en kort tur för att kolla på avslutningsklänning. Jag skulle också fixa mina ögonbryn men eftersom någon har tagit min plånbok (skyller på det istället för att erkänna att jag säkert har glömt den på skolan) så hade jag inga pengar på stan..Tillslut svälte jag och Tilde ihjäl så vi fick pengar av hennes mammi och köpte chips och jordgubbar på Ica. Men sen precis när vi hade handlat ringde hennes mamma och hon skulle åka hem så vi satte oss som normala människor mitt i stan i parken och tryckte i oss jordgubbar och chips så fort vi bara kunde.. hah.. 
 
 

Kommentarer
Postat av: tilde

Bästa!! Hahah, snygga bruds!!!♥♥

2013-05-07 @ 13:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0