Chillar på buss hållplatsen som en vanlig ungdom || vardag,igår och idag.

Ledsen över att det inte blev så mycket bloggning igår men vart alldeles över trött för att blogga. Jag satt typ och skypa med Gustav och Alfred till kl 3 bara för att föröka ladda ner ett sånt här nörd spel (lol heter det) jag vill liksom passa in 😋.Igår var jag i alla fall med Tildestan vi hade jätte kul och kände oss lite extra coola när vi köpte Loka choklad och Loka Ice cream som alla andra.. Hursomhelst smaka dom sisådär jag hade förväntat mig mera men rätt coola smaker ändå. Just nu sitter jag på buss hållplatsen och bara är lite små cool sådär helt ensam väntande på dom här bussarna som alltid kommer sjukt försent..sen så ska jag åka in till stan och vara med Benke, Wilma och Madde. Förresten gjorde jag en ny design igår kväll vad tyxs? :) 

   

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0