Appar

Tänkte tipsa om ett par jätte bra appar som jag använder mig av, here they come! 
Instagram - Helt klart ett måste! Följ mig @klaramartinsson.
Blogg.se - Mobilblogga, godkänn kommentarer, läs bloggar och lite sånt.
Bloglovin - Läs bloggar.
Kik - Fria sms till alla som har en användare. Man kan även ha gruppchatta! ( kika mig om ni har lust! @Klaran99)
Pixlromatic - Redigera bilder på mobilen.
Frametastic - Gör egna kollage.
We♥it - Leta inspiration och tidsfördriv.
Flickr - Inspo.
Facebook - alla vet nog vad facebook är men aa, Själv är jag typ aldrig ine men bra när man har tråkigt.
Radio Play - Ett riktigt big yes för den här appen!  Man kan som medlem (helt gratis) ha typ en egen radio där appen sparar alla låtar du har klickat på gilla knappen och sen spelar även liknande sådana låtar! Perfekt för att ta sig igenom mattelektionerna och springrundan. Samtidigt om du ska ut och springa finns det en speciell radio som heter Run Nation grym är den!!
Till - För att hålla koll på hur många dagar det är till aktiviteterna du lagt in i kalendern. 31761 dagar tills jag fyller 100år..
Youtube - Ett måste.
RunKeeper - Bra tränings-/springapp!
Standby - utlösare till mobilkameran.
Hitta.se / Eniro - Bra att ha!
Victoria's secret - Lovelovelove.
CocoPPa - Gör dina appar personliga. 
Campus Life - Beroende framkallande spel och tidsfördriv.
Visste du att - Rolig onödig fakta.
Skype - Ett måste!
Period Tracker - Det enklaste sättet att hålla koll när mensen kommer ehehhe.
Pix - grymt bra app för att redigera bilder.
SnapchatEn rolig app då man kan skicka random roliga bilder på sig själva till sina kompisar.Snapchata mig:
@klaran99
Polyvore - Gör egna collage med kläder, lär dig klädmärken , följ andra. Följ moi @klaran99


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0