haha jag suger..|| Min sommar

hejhej, har inte bloggat på hundra år sen känns det som men det kommer bli lite oaktivt nu när det är sommarlov!
 
Igår var jag vaken till kl 05.00, hade tänkt att jag skulle dyngna för första gången men det blev det inget av.. Idag vaknade jag tröttare än någonsin kl 11 och åkte in till stan och träffa Benke, vi åkte typ buss runt random i stan och gick till tandläkarn :-). Sen kl ungefär 3 på natten kommer kusinerna från Norge hit till midsommar. Imorgon åker jag kke in till stan med min kusin Emelie och sysslingen Tua. 
 
Igår satt jag och mammi och prata plannera varenda liten timme av vad jag ska ängna mig till på sommarlovet så..
Om ni inte får höra nånting här på bloggen så är det här ungefär hur min sommar kommer se ut:

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0