Sommarlov ♡

Igår kväll kom jag tillbaks från Danmark och har haft det jätte bra med farmor, farfar daddi och halvsyskonen. En massa Shopping till att ha slappat på farmors strandstuga är vad jag har gjort där nere! Sen har jag även kollat när pappa var med i ett cykel maraton, lekt med småsyskonen och varit på en fabrik där dom tillverkar polkagrisar.
 
Det här året har jag faktikst haft ett extremt bra sommarlov! Förra året låg jag typ på soffan 24/7. haha. Igår var faktiskt till och med den första gången jag kollade på tv på hela sommarlovet, är inte det rätt sjukt? Men det jag har ångest för är att nästa månaden är det agusti, det är helt galet hur fort sommarlovet har gått.. :( 
Vad har ni gjort på sommarlovet? Hänt mycket? Eller tvärtom? 
 
 


Kommentarer
Postat av: Felicia

Fina bilder! :) Jag har mest slappat hemma men det är ju skönt de med :D Kram

Svar: tack så mycket, Ja det är alltid skönt! :D
KM.blogg.se

2013-07-22 @ 18:55:38
URL: http://felicias.blogg.se
Postat av: Sara

fina bilder!

Svar: tack så mkt! :)
KM.blogg.se

2013-07-23 @ 15:06:51
URL: http://sdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0