Herre va skönt!

Nu har alla gästerna åkt hem, mamma är på jobbet och jag har huset för mig själv och har spenderat dagen till myyyys.
Började dagen med att springa 4 km och sen gå 4km hem,därefter en snabb dusch och sen brunch utomhus. Bästa början på en dag! Efter det satt jag bara och njöt med musik i öronen i säkert en timme av solen och dom små vindarna.
Detta är ett paradise mina vänner.
 
Nu när jag har varit borta har vi haft gamla grannar från Sthlm i en vecka. En riktigt livlig vecka kan jag lova! haha. Men ändå väldigt rolig! Vi har fiskat en massa och badat, ätit grillat varje kväll sen har vi också ridit! Men bara en kort stund eftersom små grabbarna tyckte det var små läskigt. Jag och Sigge,9år (den yngsta) har kört eurovison contest och haft en riktig fest här hemma nästan varenda kväll haha. Sen har vi vart ute och rört på oss också, vi sprang 4km samma runda som jag tog idag.
 
Sigge thaaa maaan comes here: 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0