Hur gick det i söndags? Och dagen idag.

Jo i söndags gick det väl sådär.. Efter 1 timme och 30min fick vi start på bilen igen! Fast då hade ju redan Lucas och hans kompis spelat klart på bowlingen men som tur kunde dom stanna en liten stund till så jag hann vara med dom ett litet tag å sen så ses vi den här söndagen igen woop woop. Idag var jag på stan med michelle och hade sjukt kul det vart inte så mycket shopping som vi hade trott men kul hade vi i alla fall, och nu.. Ja nu sitter jag i min ensamhet och funderar på om jag ska gå och lägga mig eller inte men orkar typ inte.. Ja som ni ser har jag rätt tråkigt..


Kommentarer
Postat av: Rebecca - Try to be yourself !

Tur att bil problemet löste sig tillslut. :) Vad blev det för shopping?:)

2013-01-15 @ 16:22:07
URL: http://rebeccahnilsson.blogg.se
Postat av: Mel Moonchild

Fina bilder! :)

Sv.

2013-01-22 @ 11:59:43
URL: http://melodymoonchild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0