Valborg!

Hejsan alla glada!
 
Har ni haft en bra Valborg? :) Jag har haft en rätt bra men har upptäkt att jag är pollen alergisk fan va jobbigt. Jag börja spendera min valborg med Tilde på stan vi skulle igentligen gå med Sacha och hans kompisar men det vart inget så vi gick själva. Efter lite små shopping åkte jag och mammi till en brasa med en anna familj riktigt mysigt med brasa! Några gamla söta gubbar stog å sjöng en liten trudellutt också.Sen åkte jag å mammi och köpte peppar lax så goooott :D
 

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: Det vaaaar det, men pepparlax låter också gott :D

Ska du göra något trevligt idag? :D

Svar: Ja pepparlax är rena drömmen :D
Klara Martinsson

2013-05-01 @ 09:37:53
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0