MARKNAN

Hade glömt bort att berätta om marknaden också :o. Men här kommer det! Jag gick alla dagar. med Elin,Thilde,Thorvald och Jonatan gick jag med första dagen. Andra dagen gick jag med Thilde, Elin och Isabelle och sista dagen gick jag med Julia.
Det var helt crazy första dagen då vi tappa bort Elin och var jätte rädda att hon hade blivit våldtäkt eller nå liknande xd. Men sedan när vi vart lite små sugna på munkar och ställde oss i kön för munkarna kommer ju Elin hur glad som helst xd. Den dagen hann vi inte åka någonting men däremot smakade jag lite av Victors landos som han köpte när vi leta Elin och yummi va den va go :3. Andra dagen åkte vi som desperat galningar efter skor men den här gången handlade det om karuseller.. Vi åkte först Batman sedan åkte vi hulken.. Sen åkte vi xxl speed som var den nya karusellen 130km/h.. Men den var faktiskt något extra men 100kr per åk är lite väll mycket.. Sen åkte vi extrem som bara snurrar och snurrar så då hade jag först varit upp och ner sen studsats sen mer upp och ner och sedan en massa snurr gissa om jag mådde ila då.. Sista dagen var jag ju med Julia då åkte vi inget utan jag köpte bara en usa tröja ni kan se där nere+ en massa andra
bilder från marknaden(sista bilden är på xxl inte bästa bilden men det är trots allt en bild..);


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0