Mys pys med Pojkvännen och en Michello ❤

Nämen tjänare, Idag efter skolan följde min nya kille, Erik med mig hem för första gången vilket var väldigt pirrigt men ändå så klart väldigt kul! När vi kom hem till mig så myste vi lite framför tvn och sen kommer min stjärna Michello och öppnar dörren och ropar HAALLLLLÅÅÅ hahaha det förstörde stämningen lite men hon var så välkommen så :D. Vi fortsatte se på tv bara med en liten rolig söt Michelle som var lite över allt haha. Sedan gick vi upp till mitt rum och hängde där och hade kram mys typ haha nej men jag tror jag är kär <3. Sen förstörde det ju lite när jag hade lika jäkla flum kul med michelle som vanligt samtidigt som jag skulle vara lite gullig med Erik..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0