Stan med Mina, Tilde, Lia och Hanna.

Idag efter skolan åkte jag buss till stan vilket var otroligt läskigt eftersom det var första gången jag gjorde det själv från skolan :o . Däremot har jag ju åkt bussen till stan förut men inte från skolan stor skillnad.

På stan träffade jag Mina och Hanna vi hade rätt kul och gick och fika där vi mötte Lia då fick hon hänga på. Efter det träffa vi Tildis på hm och eftersom hon är min buskompis så gick vi in på en herr affär och låssades prova herr kläder och typ låssades att vi tyckte dom passa varan osv. Det som var rätt dåligt av oss var att han som jobbade där märkte att vi inte var allvarliga hähä. Sen när Tilde och Lia skulle med bussen provade jag Mina och Hanna en massa riktigt fula kläder på hm. Och deeet är ungefär vad jag har haft för mig idag, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0