Klappa händerna för Lucian biaatch :D

haha yippy jajo, Lucian in dah house.
Idag på skolan hade jag heeelt ok sen på sista rasten var det Lucia träning som jag då hade missat typ tre gånger så jag tänkte att det går säkert helt bra på träningen och sen i sista fall på riktiga Lucian kan jag ju alltid stå som en idiot i ett hörn och sjunga lite falskt med alla andra. Men på slutet av Lucia träningen så fråga dom vilka som var intresserad av att vara Lucia och då tänkte jag "visst, yolo" and guess what? Jag blev lucia så woop woop dags att förbereda säg för att sjunga och vara först i ett långsamt led medans minst 1000 pers glor på än wiie. 


Kommentarer
Postat av: † Ida

Haha, funkade det bra att tvätta converse i tvättmaskinen? :)

2012-11-17 @ 23:08:46
URL: http://substitute.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0