Inte alls kul.

Alla som inte har lust att läsa ett rätt så långt väldigt tråkigt och dystert inlägg varnar jag.

Jag är så himla trött på personer som man verkligen litar på 110% och sen så POFF sviker dom än så otroligt mkt. Så trött på personer som man verkligen längtar efter men trots allt värkar det som jag inte ens betyder något för hen. Trött på andra som skvallrar trött på hen som ignorerar en trött på att jag ska vara så himla dum som kan öppna sig till vem som helst och verkligen lita på dom.

Till er alla, lita aldrig på någon till 100% man vet aldrig. Puss och kram jao.


Kommentarer
Postat av: Frida Grimhage

SV: hehe aadå! vad gör du? :)

2012-11-13 @ 19:16:12
URL: http://ffridagrimhage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0