Lucia-härligt att svimma ihop..

Idag vare ju lucia vilket gav mig några problem.. För det första hade jag inte kommit på hur jag skulle ha håret för det andra kunde jag inte hela dikten dessutom hade jag svarta strumpor.. Real problems over here..
Sedan på lucian var jag mer nervös en vad jag någonsin har varit hela mitt liv. Alla frågade om jag var ok, jag drack ungefär 30 glas med vatten törstade ändå till döds när det var lucia. När vi skulle gå in var jag en stel pinne med ett hårt icke leende. Sedan efter den första låten var det helt ok men när vi hade 1 låt kvar det var då DET hände bampampa.. Det börja med att jag typ svettades ihjäl sen blev jag allt mer svimmig och tills slut svimma jag då det roligaste var att det var rätt så härligt att svimma det var som en film (första gången jag svimmar) . Det börjar med att man ser lite suddigt sen vaknar man upp med ungefär 10pers som står och glor på en. Sen ser man bättre börjar tänka på vart man är och sen hör man även vad dom andra säger det är då choken kommer.. "Hur hamna jag här" "hur ser mitt hår ut" "syns mina trosor" "vart tog ljuskronan vägen" "har mitt hår brunnit upp" är jag fortfarande snygg" haha..Så jag börja helt enkelt skratta medans minst 2st stod och grät och jätte många såg oroliga ut på mig eftersom det tydligen såg så läskigt ut när jag svimma ihop.. Så jah det sluta med att jag lucian och 3st tärnor svimma lyckat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0