Wiiilllmmiisss <3

Idag var jag med Wilma på stan vi börja med att gå in på jambos och köpte en choklad muffin var, yummi ♥.
Sen gick vi ner till MQ hadde hoppas på att hitta en tröja där som jag kollade förra gången på när jag var i stan men tråkigt nog var den inte där längre. Sen gick vi till Ginatricot och hängde där ett låååångt tag. Men nu kommer vi till det roliga efter Ginatricot gick vi in på Kappahl och jag hittade den här ur gulliga rosa prinsses kläningen för typ 6åringar and guess what? Jag går in med Wilma och provar den and guess what? den passa ;)..eller den var inte jätte lät att ta av men men. Sen gick vi till H&M och hade inget speciellt att göra där så vi bestämde oss att testa bhar med dem största push up för skojs skull då.. Sen gick vi till JC och skämde ut oss genom att dansa lite dumt där ine.. haha alltid lika kul med Wilma puss påre :*
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack så himla mycket!! :D

2012-08-22 @ 11:40:46
URL: http://www.youretheone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0