Sugen på att köpa kanin?

Hej på dig! Jag tänkte tipsa er som bor i närheten av Hudiksvall att köpa kaninunge av mig. Dom är alla väldigt socialla och unnderbaaart söta.
 
Den första kullen jag har är ren Dvärgvädur. I färgerna brun,isabella färgad och mörkgrå. Dom 2 bruna är honor och 1 är mörkgrå sen så har jag 5st isabellfärgade (ljusbeige) som det finns både honor och hanar av.
 
Den andra kullen är en blandras av Dvärgvädur och Holländsk,det är 4st en som redan är bokad. Dom är alla mörk gråa. Och det finns både honor och hanar av dom.
 
Här haru en länk till blocket där jag säljer dem:
KLICKA HÄR
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecka - Fotoblogg

Åå vad söööt!
sv; Bikbok 199kr :)

Svar: Tack! :)
Klara Martinsson

2012-08-22 @ 14:17:34
URL: http://rebeckajj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0