Bloggbrist..

Den här veckan har jag inte bloggat mycket alls men jag har nog bloggbrist..och en massaaa jobbiga prov hela tiden. Jaja, den här veckan har varit grym + att vi sluta 2 dagar innan helgen tjohooo för den här kristihimmelsdagen. Den här helgen har det varit första mjukglassen tillsammas med Tua sen massaaa godis chill och jag har varit på konstutställning. Som var väldigt intressant kan man väll säga.. Jätte fina tavlor samt koppar, disktraser mm. Sen har jag även varit med världens gosigast hästisarna! Kramkram

Kommentarer
Postat av: Madde / ★ Livet som mamma och lärare ★

Vi har gjort bloglovinbyte och jag vill bara dubbelkolla om du fortfarande följer mig.

Svar: juppjupp jag följer dig!
KM.blogg.se

2013-05-12 @ 21:03:39
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0