Gästbloggning.

 
Hej, mitt namn är Madeleine och som ni kanske vet är jag och Klara barndomskompisar sedan vi var 1 år och sen dess har vi alltid hållit ihop och ännu mer nu när Klara har flyttat. annars var det inte så mycket även fast vi bodde närmre men men.. Hur som helst, eftersom att Klara är i Danmark så passade jag på att skriva lite på hennes blogg.
 
Som ni ser på bilden är det en blogg och den är min, gå in på den och få en rabatt på todiefor bikinisarna genom att bara följa instruktionerna. Gå in HÄR om ni vill ha rabatt på bikinisarna.

Kommentarer
Postat av: Annika

Fin blogg :)

Svar: taaaackar :)
KM.blogg.se

2013-07-19 @ 16:55:36
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0