Bilder från fredags och lördags

Innan jag och mamma skulle åka ner till Danmark passa jag på att vara med Tilde då vi hade riktigt tjejmys! På fredagen var vi på stranden typ hela dagen och sen åkte vi hem till Tilde och cykla kl 2 på natten helt random utan handduk eller badkläder i pyjamas
och valde att bada näck haha riktigt härligt måste jag ändå säga! Sen kolla vi på filmen "beautiful creatures" som var grymt bra! Sen sov jag över hos henne till lördagen och på lördagen åkte vi och tog ett morgon dopp och sen direkt till stan.


Kommentarer
Postat av: TintinHolmdahl

Jätte fin blogg du har! :)

Svar: tack så jätte mycket! :)
KM.blogg.se

2013-07-19 @ 12:36:03
URL: http://tintinhoolmdahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0