Ulrik munther, 19år!

 
Finaste, goaste, snyggaste, härligaste kille på jorden fyller 19år idag tjohoo! Jag minns första gången jag hörde Ulrik när min kompis spela upp en av hans låtar och jag blev genast tagen. Först av hur duktig han var, sen av hur sjukt snygg han är. Sen har åren gått och nu har man så kallat ''lärt känna honom'' på ett unikt sätt. Han är liksom sig själv. Kramgo, rolig å charmig liten plutt! Han var även den första killen jag sa var snygg.. haha rätt sjukt men true story.. Det har hänt så himla mycket dom här åren sen när han blev känd i lilla mellodifestivalen.. Han har gjort en egen serie i Japan, kommit 3:a i riktiga mello, Fått 17k följare på insta och en massa annat! Grattis bästaaa ulriiiiikkk

Kommentarer
Postat av: Zuki

Fin blogg! :)

2013-02-23 @ 09:59:26
URL: http://zuki.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0