Jisses I need luft

Har suttit framför datorn från kl 12 tills 4 och pluggat.. I min skola så börjar vi ju inte förns om 4 dagar men jag har bestämt mig att träna lite innan jag börjar skolan i 8:an. Sen också så att jag inte sitter som en död zombie första skoldagarna och inte fattar ett skit. Så sedan måndags har jag suttit såhär.. Jag har även gjort ett schema på allt jag ska göra innan skolan börjar som ni ska få se snart. I det schemat står blandannat att jag ska gå och lägga mig i tid. hah in your dreams. Har varit vaken till kl 3 varje dag..Måste verkligen skärpa mig. haha åh. what to do?
 
Så nu måste jag verkligen ut och ta lite luft med hundarna vi ses! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0