Jag e så duktig så. || Glömde telefonen på bussen, shopping från igår

Bara några sekunder efter att jag skulle hoppa av bussen idag från skolan märkte jag att jag hade glömt mobilen på bussen! Asså ååh hur dum får man vara. Så för hoppnings vis kommer dom på xtrafik berätta om dom har hittat den på måndag. Så antingen kommer någon att sno den eller förhoppnings vis lämna den till busschauffören, mamma har spärrart telefonen iallafall. Förutom att vara dum och glömma telefonen på bussen så var jag med Mårten en kort stund sen städa jag lite hemma och sen firar nu att det är fredaaag.

Här är kläderna jag köpte igår:                                    

byxor: Lindex Tröja: Carlings 

 

 


Kommentarer
Postat av: Karina

Snygga!

Svar: tack :)
Klara Martinsson

2013-04-29 @ 17:38:41
URL: http://karinahidalgo.blogg.se
Postat av: Sofie

Sjukt fin tröja!!! :)

Svar: ja eller hur! :D
Klara Martinsson

2013-04-29 @ 21:25:55
URL: http://themusicneverstops.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0