Bilder från sommarlovet ♥

Eftersom jag inte har något att göra tills kl. 9.. (kl var 6 när jag börja göra det här inlägget..)tänkte jag att det vore lite skoj att ladda upp bilder från sommarlovet so here it come's!: 
 
Syssling från Stockholm.
                                                         
 
 
Midsommar:
Kusinen Emelie :).
 
Min andra swag kusin Andreas ;)
Sööt som vanligt  <3
Bosse bus :D
Från när jag var i Norge hoss mina kusiner:
Efter ha cyklat 4mil :thumbup:
Fniss!..
Från en grotta i Norge:
Från ett museum i Norge:
Framme på arlanda i Stockholm.När jag sov över hoss Madde i 3dagar:
Utsikten från flygplanet.
Hemma i stockholm hoss Madde :D.
HET! ;)
Mjaaoo
Saknar min fin fina madde suuuppperrr muke <33
i Maddes cab:
Efter Stockholm åkte vi hem till mig:
 
När jag  var med Wilma:
När mammas kusin Kjell var och hälsa på från Usa med sin sööööööööötttttttttaaaaaaa dotter Josefin :D :
Från när jag var med Elin och Alice:
Inte bästa kvalitet hehehehe
 
Från när Coolingen Alex och hans mamma och pappa var på besök hos oss:
Om någon undrar så är saken han har runt halsen en doktor leksak..också hade han ätit choklad glass innan jag fota loss på honom :3
Från när Wilma och Julia sov över hos mig:
Wilma är den orange håriga och Julia är den blonda och jag är den jag.
Från när jag var med Mina och min syssling Tua:
Tua är brunetten och Mina är den blonda.
 
Bilder från när mina 2 absolut bästa Jemma och Madde :love: var hemma hos mig och firade min födelsedag och följde med till glada hudik kalaset. Det ända pinsamma i det här är att jag har känt Madde hela mitt liv och kan fortfarande inte stava till hennes namn det är därför jag skriver Madde xd : 
 
Madde är brunetten och Jemma är den blonda.
 
Från glada hudik kalaset med Jemma,Madde,Tua och Alice. Gissa vem som uppträde??! Ulriikk <3
fula närbilder på oss när vi åker karusell:
HAHAHAHA åå ♥
 
När Julia sov över hos mig:
 
Slut och klart för mig hejdå :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0