Soooooommar || Sommarshopping


Hallohallo en glad chey här! 
 
För det första ja jag suger på att blogga.
För det andra har jag inge andra.
 

Den här helgen har varit helt ok. Och solen skinner lika I wanna marry u. Så skönt.
Det ända stora problemet jag har är att nu under vintern har jag verkligen längtat över att få ha på mig alla mina sjukt snygga shorts jag aldrig hann använda förra sommarna..Härligt när man får reda på att dom inte passar längre.. Sen så hittar jag typ inte en ända sommar tröja att använda. Men börja inte sörja för mig, Imorgon ska jag få massa shopping pengar + en ny skinnjacka men det är inte det ända om exakt precis 6 dagar åker jag till Norge! Eftersom min kusin ska fira konfirmation. Sen på vägen ditt ska jag och mammi min åka på spa. Hur härligt?
 
Min helg har sätt ut ungefär så här:
 
 
   
  
                                            
                      

Kommentarer
Postat av: hanna

Jag kan ta dina shorts hahah :p

Svar: haha :)
KM.blogg.se

2013-05-19 @ 20:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0