Stockholm.

Hej svejs! Ledsen för dålig uppdatering. Men nu har jag varit i Stockholm i en vecka. Och har inte kunnat bloggat..Eftersom min Iphone har börjat strula hade jag med mig en lite Sony eriksson liknande en liten Nokia. Som det bara gick att ringa och smsa på..om ens det..

Nu har jag som sagt varit i Stockholm i en vecka. Jag har verkligen haft det ruskigt roligt tillsammans med Madde. I Måndags då jag kom upp tog vi det mest lugnt och var på stranden.

I Tisdags var vi på Grönan och åkte verkligen alllt! (förutom barn karusellerna vill säga) . Eclips,tilt, Fritt Fall, Insane..kärlekstunnen :'). 

 
 
 
Dagen därefter åkte vi till stan för att träffa min kompis Alfred som bor i Stockholm med sin pappa och sen annars bor här i Hudiksvall. Vi skulle köpa ett par skor också men det gick inge vidare vi gick i varenda sko butik..Och eftersom jag och skor inte är bästavänner så hitta jag inget.. Men vi hade det super roligt med Alfred iallafall!  
 
På Torsdagen passa jag på att träffa mormor. Vi var och shoppa lite. Och där äntligen hittade jag ett par skor! Dock såg dom väldigt likadana ut som mina gamla..Men det duger! 
 
Sen på Fredagen åkte jag hem.

 

Trackback
RSS 2.0