Lite sent maybe men jaja || Stan med kompisar, justin bieber konsär

Jag har inte bloggat på typ as länge så tänkte ge det ett till försök :D, Idag var det väl sådär chill, skolan var svår som vanligt. Efter skolan åkte jag Alfred och Gustav in till stan. Vi typ flumma runt lite. Och vi har även bestämt att vi ska ha en lan kväll! (när nördar samlas och spelar dataspel i flera timmar) Vi får väl se hur det går för mig heh.. Jag har sätt att nästan halva sverige är i stockholm och tittar på justin bieber just nu. Känner mig sådär smått nere att man inte fick någon biljett. Liksom hur coolt vore det inte att stå i samma rum som honom? Men samtidigt är jag inte ett så jätte stort fan av honom men så länge han är ung och snygg och vissar magen är det helt ok för mig ehehe 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0