Min morgon..

..börja med att klicka av snooze knappen 3 gånger.. Sedan gick jag upp och gjorde mig i ordning efter det så gjorde jag som jag lova att cykla hem till Michelle så vi kunde sminka oss tsm och åka buss tsm men jag kom lite sent så vi hann inte göra oss i ordning utan skulle ta bussen direkt och jag är ju som jag är och får typ panik för där står Michelle jätte fin och så kommer jag frysen och röd över hela ansiktet och morgon trött och osminkad så ska vi åka buss med typ halva våran skola.. Så när vi hoppa på bussen satte vi oss längst fram så ingen såg när jag satt och sminka mig haha det såg förjävligt ut mascara överallt foundation på typ alla läxor.. Fin bild osv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0