Första friidrotts tävlingen!

Idag var jag med på skol-dm. Vilket var min första friidrotts tävling. Ni kan bara gissa hur nervös jag var.. Ska jag vara helt ärlig är jag inte alls så speciellt nöjd heller. När vi skulle hoppa höjd får man ju alltid börja på en höjd och då tog jag 1,5  typ det lägsta..det värsta av allt var att jag var stell i hela kroppen och så jäkla nervös att jag höll på ramla om kull.. Och just det tror jag var som gjorde att jag inte ens lyckades hoppa 1,5 gud jag skäms fortfarande.. Jag kom därimot 3:a i 60m men då kom jag inte med i finalen men är ändå rätt så nöjd för trotts allt höll jag på tappa både byxorna,linnet haha jag skulle lika gärna kunnat stå i bh och trosor där ine tillsammans med alla minst 100pers...
 
Hela vårat gäng jao. Dom andra skolorna hade typ 10-20pers i sitt lag och kom i stora bussar medans våran skola (alltså bara vi 4) som bara vi hade anmält oss åkte i en lite bil för you all know whoop whoop here we come!

Kommentarer
Postat av: Claudia

grattis, gillar din blogg!7

Svar: Åh, tack så jätte mycket!
Klara Martinsson

2012-10-30 @ 13:14:17
URL: http://www.clajsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0