Mina 4 bästa.

 
 
 
- Visibly clear, Rapid Clear Treatment -

...skulle jag starkt rekommendera.Den till vänster  hjälper mot finnar och håller huden ren och frisk. Den ska även göra skillnad på finnarna på bara 4 timmar! Den har hjälpt mig rätt så bra också.

- Visibly clear, oil-free make-up remover- 
...Det är en smink borttagning som jag använder dagligen. Den tar bort all sorts smink till och med vatten mascara! Den hjälper även mot finnar!

 

- isadora, 100% waterproof extra volume -
...Är min 100% säkrade vatten mascara som jag är helt in love med.Om ni söker hela tiden efter en bra ny mascara för guda skull sluta leta för här har ni den framför era ögon. Man får otroligt bra bra volym och samtidigt helt perfekta fransar. Jag har använt den här mascaran i 2år nu och varje gång den tar slut är det klart den det första jag köper!


- PL3 -  
..Är klart världens bästa läpp balsam! Som hjälper mot ömtåliga läppar. Om du är lite extra tor någon gång och kanske till och med har ett litet sår så går det bara på 5sek så är det borta! Den här är något jag helt klart rekommenderar att köpa!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: sofia

fin blogg! hur är det?

2012-11-17 @ 21:17:38
URL: http://sofiaekstroms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0