Igår då idag nu.

Igår var jag ju med Erik, Jag var hemma hos honom för andra gången och fick träffa hans föräldrar för första gången vilket var ett väldans pirrande ska jag säga er.. Vi började dagen med att spela lite xbox I guess? inte helt säker på vad det hette så spelnördig är ju jag.. Men hursomhelst sög jag som vanligt.. Vi spelade tsm med en av tjejerna som Erik är morbror till jätte söta var dom! Efter spelandet titta vi på film och bara myste lite granna. Då var då idag är idag. Idag har jag haft friidrott, styrketränning hade vi och för tusan vad jobbigt det var, näe usch! Men det är ju alltid lika härligt efter en träning så man får väl ta det till ett nöje ;) .Nu, ja nu är mamma piss of eftersom jag vägrar gå och läga mig ni vet jag är ju bad girl så jag tänker gå och lägga mig sent, bara för att det är skola imorgon.
De vet du.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0