Julafton 2012.

Jahopp då var det julafton den dära magiska tiden då alla barnen bara längtar efter att få öppna sina paket på morgonen den dära tiden då alla familjer och vänner samlas för att berätta att man älskar varann. Ändå har jag absolut ingen jul känsla. Känns riktigt tråkigt..kände likadant förra året,kände likadant när jag fyller år. Nu för tiden känns det bara som att det är presenter först sen godnatt vi ses imorgon sen blir det vår vanliga retur. Nej men det jag försöker säga är att jag saknar att ha alla nära mig och fira jul tsm. Så himla tråkigt när man har halva släckten i Stockholm och sen andra halvan i Danmark tsm med pappa och mina halv syskon, och kusinerna bor i Norge.. Usch känns så trist att aldrig ha firat jul med min egna pappa. Men jaja i år ska jag fira tsm med mamma, mammas faster, hennes man, mammas kusin och hans tjej.. En massa mys tsm med gamlingar yihaaa vilka firar ni med? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0