Tandläkarbesök..

Idag gick jag upp kl 9.00 för att hinna till tandläkaren. När jag kom dit var jag lite nervös men jag har hängt runt där rätt ofta nu för tiden så ganska bekväm var jag väl ;). Jag skulle laga mitt jäääääätttteee stora håll med sån där fyllning det var liksom det eller ta bort tanden för dem förklara att tanden var helt död och det låter inte precis jätte bra...Men nu efter 1timme känns det lite bättre. Har varit där 3gånger nu och hållit på med den tanden.. Just nu sitter jag halv trött på mammas jobb och väntar in på att vi ska äta lunch. Sedan ska jag gå på stan kanske ska köpa någon tröja eller så. Så länge får ni ha det underbart puss :*

Bjuder på en smexig bild på mig också ;)


Kommentarer
Postat av: maddz :$

Är också där typ all the time. fast jag drar ut tänder :/ (mjölktänder) känner mig som värsta stammisen.. x'd

Svar: hahaha xd
Klara Martinsson

2012-08-21 @ 22:53:13
URL: http://madeleinekilhages.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0