Sov sött söta sötisar ♥.

 
Innan jag drar mig till sängs tänkte jag berätta hur dagen gick idag... När jag hade fått min lunch (nudlar om någon undrar :3 ) Fick jag gå på stan i 2timmar sen skulle jag ta bussen hem men alla bussar ignorerar mig på något sätt.Jag har en känsla att dom inte gillar mig.Så självklart åker bussen precis när jag kommer dit yeah.. Då fick jag sitta och ''jonglera'' lite på mammas jobb i en halvtimme och sen gå till nästa buss men då när jag kommer till bussen säger dom att dom inte skulle dit jag skulle.Så tillslut fick jag åka med mamma hem.
Fick bara med mig ett par mörk blåa shorts på shoppingen,men köpte även en hemlig present till mamma som fyller år om 4 dagar.Woop woop Klara out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0