Panik.

hahaha jag vet att alla stör sig på såna här inlägg men inte jag. så här kommer ett sådant störande inlägg. Jag har verkligen, verkligen! jätte mycket panik till att börja i skolan jag orkar bara inte. Matte hit och dit historia dit och hit NO hit och dit som man verkligen inte fattar ett skit av. Nä fy jag längtar absolut inte till skolan. + allt det här så ska jag börja i en ny skola, ny klass där man bara känner 2 3 människor på denna skola. Skrämande. Jag kanske inte överlever det,jag har ju trots allt inte köpt en skolväska ännu.
 

Kommentarer
Postat av: Emma - s p e c i e l l a

Sv; man går in på länken (rebeckajj.blogg.se) och kommenterar i inlägget med fototävlingsfinalisterna och kommenterar vilket nummer man röstar på :) jag tävlar med bild nummer 6. Taaaaack superdupermycket! Vad glad jag blir :DD

Kram!

2012-08-22 @ 13:39:59
URL: http://emmaspeciella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0