Hey guys!

Jag som har skaffat den här bloggen heter Klara och är en liten lång rolig typ. Som kommer skriva om min vardag lite random stuffs,vara lite ego bilder hit och dit ibland men det överlever ni nogg! :) Jag kommer desutom skriva lite om mode och min stora förebild och förälskelse Ulrik Munther <3, eftersom jag har en massa djur också inblandat i mitt liv så kommer det nog också att synas. Jag har juh trots allt 2 hästar,2 hundar,5 katter och en kaninuppfödning med just nu 19kaniner 12 kaninungar då men aa.
Jag döpte bloggen till KM.blogg.se eftersom jag heter Klara Martinsson.
 
Så vem är jag?
 
Jo jag är juh som sagt Klara och är 13år ung.Jag bor i Hudiksvall. Mina intressen är väl mycket i mode och sånt nu för tiden men du vet man är juh tonåring ;). Jag har ett stort intresse i hästar och kaniner också.Friidrottar gör jag också men vah ett tag sen nu.. Kan hända att jag spelar lite baskett ibland också. Min naturliga hårfärg är blond men jag färgar mitt hår brunt. gröna ögon. 169cm lång.
 
Det var nog allt ni bör veta. See you later! :*
 
Bilden på mig är rätt gammal någon vecka eller så och då hade mitt blonda börjat komma tbx men igår skulle jag färga ombre hair men mamma är inte den ''bästa'' färgaren..så det vart mer som det brukar se ut när jag färgar det brunt :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0